miércoles, 19 de noviembre de 2008

POS JO QUE BIEN


AQUÍ TENIU LA MOSTRA QUE VAM PROMETRE...EL TEMA ELEGIT A ÚLTIMA HORA VA SER EL CIRC DE VARITÉES JA QUE AMB TOT ELS RECORDS DELS NOSTRES ESTIMATS EMPAQUETATS PER LA LLUNYANIA POQUES COSES ENS PODIEM INVENTAR. ELS PERSONATGES PASSÀVEN PEL L'HOME BALA(JUANMI), LA CHINA ENCANTADORA DE SERPS (INDUSTRIAL BREAKFAST GIRL), UN MAG VINGUT DE L'INFERN (EL YONI), UN DOMADOR ALCOHÒLIC, EL FAQUIR QUE S'EMPASSA LES DAGUES I UNA BONICA CONTORSIONISTA.
A LA FOTO SURTEN ELS TRES ÚLTIMS, ELS ALTRES ELS ANIREU CONEIXENT MÉS ENDAVANT.

7 comentarios:

Rita Puig-Serra dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Fiona VQ dijo...

soc fan del blog!!!! es molt diver!!!! m'encanteu! visca copyleft...jejeje

me dijo...

jo també em declaro fan number one! volem més actualitzacions! (com pot ser que us hagueu oblidat de lady decadence?

;-)

pensamientos de bolsillo dijo...

m'afegeixo a la febre wintercomedy. És el millor que he vist en temps i això que hi veig borrós d'un ull per qüestió de cataratas

melodicemelocuenta dijo...

Afalagadores paraules, el plaer és mutu. Fiona, Nurieta, pensamientos...gràcies.

Marta Águeda dijo...

..veig que això és un èxit, ja tenim tres fans. Trob que haurem de fer una segona tongada. que trobeu brothers?!
besos!!!

me dijo...

si, siii, segona tongadaaa!

:)